piątek, 9 listopada 2012

Bezszwowe zszywanie

Po dość długiej przerwie zajrzałam znów do statystyk moich blogów i oczywiście do fraz, które z wyszukiwarek kierują do mnie. ,,Bezszwowe zszywanie'' (a nawet ,,bezszwowe sszywanie'', bo tak było w oryginale) rozłożyło mnie całkowicie. Ale nie jest ogólnie źle. Już tylko raz ktoś szukał ,,gołyh cycków'' i narzekał, że jest gruba przed studniówką, ale za to ktoś chciał znaleźć ,,galeria polskich ciotek golih''. Innych zupełnie nie na temat też znikoma ilość (choć zapytanie ,,jak zrobić miękką ściane'' nie zaintrygowało).

Wyjaśnijcie mi proszę, dobrzy ludzie, dlaczego co i rusz ktoś szuka czegoś postaci ,,www.coś tam do wyszukania''? Po co to www z kropką na przedzie? Ja dobrych kilkanaście lat siedzę zawodowo w www, więc może czegoś nie wiem. Pomaga to w szukaniu? Podobnie szukanie pełnymi zdaniami albo z poleceniami ,,pokaz robotki na drutach jak wykroic przod do rekawa z glowka podaj w jezyku polskim''. Naprawdę lepiej działa niż słowa kluczowe?

Zagadka nr 2: na starym blogu mam pewien wpis, nic szczególnego, takie sobie zdjęcie takiej sobie rzeczy i 2 zdania opisu. Z jakiegoś powodu spamerzy wszelacy upodobali sobie ten wpis do wstawiania spamu w komentarzach. Widać, że ani tego nie czytali, ani nie są zainteresowani i wpisują cokolwiek, byle tylko link umieścić, np. ,,dobry artykuł''. Artykuł? Czy jest tu może jakiś przełożony tych spamerów-patałachów i wyjaśni mi o co chodzi?

Żeby nie było, że tylko się czepiam:
  • Czy krochmalić zazdrostki na szydełku? - raczej nie
  • Co to znaczy, że oczka schodzą z drutu? - to znaczy, że gdy w jednym rzędzie robisz oczka prawe, to w rzędzie powrotnym w tym samym miejscu jest oczko lewe. I podobnie - prawe nad lewym.

Jest i kot. W typowo jesiennym nastroju. Może dlatego, że ,,kotu oderali poduszki'' (j.w.).


A na koniec optymistycznie ,,dobrze bede robic na drutach'' (j.w.).

8 komentarzy:

  1. Miękka ściana wymiata. Aż zajrzałam do siebie i buu, tam tylko nazwy włóczek i terminy robótkowe. Miękkie ściany mnie nie wyszukują. Może to główna przyczyna, dlaczego wszyscy omijają go szerokim łukiem :))
    A kot tkać się uczy?
    Jestem zdania, że każda dziewiarka musi mieć kota. Ja mam dwa. Mają bzika na punkcie leżących sobie a muzom skrawków włóczki, którymi czyszczą sobie zęby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot siedzi za firanka, dlatego taki niewyrazny.

      Usuń
  2. ze spamerami mam to samo - ze dwa wpisy do których co chwila jakiś dziwny komentarz się przyczepia...
    a mnie najbardziej uradował moment, kiedy więcej odesłań miałam z zapytania "kropkinadi" niż "kropka nad i". jakoś źle się czułam jako "zamiennik" Moniki O. :D
    ale, generalnie, zapytania u mnie znacznie zabawne niż u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. He, he, obśmiałam się. U mnie żadnych ciekawostek nie ma (King Konga i moskwicza na pedały akurat rzeczywiście opisywałam), ale niezmiennie zadziwia mnie, dlaczego drugie największe po Polsce źródło ruchu do witryny leży w Rumunii... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze ktos cie tam podlinkowal, sprawdzalas skad sa ludzie kierowani?

      Usuń
  4. "pokaz robotki na drutach jak wykroic przod do rekawa z glowka podaj w jezyku polskim"

    Działa po prostu szerzej. słowa kluczowe ok, ale całe zapytanie, może dać całą odpowiedź ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakby wpisac ,,podaj w jezyku angielskim'', to w jakim by podalo? :-)

      Usuń
    2. nie wiem, trza spróbować. polecenie w każdym razie będzie wydane ;)

      Usuń

Dopuszczam możliwość komentowania anonimowego, ale miło mi będzie, jeśli wpiszesz jakikolwiek identyfikator. Jest łatwiej odpowiedać na taki komentarz, gdy wiem, do kogo się zwracam.