wtorek, 27 kwietnia 2021

Sislove

Kolejna kolorowa szydełkowa chusta. Trochę spokojniejsza od poprzedniej, mniej kolorów, ale nadal bez grama szarości.


Jeszcze mi się kolory nie znudziły, kolejna w planach.



Wzór ma w sobie coś fajnego, w sumie prosty, dość zróżnicowane rzędy, ale da się go bardzo łatwo zmodyfikować dopasować do swoich potrzeb. Chciałam przerobić całą włóczkę1600m, musiałam więc na końcu dodać kilka rzędów. W ostatnim okazało się, że zabraknie mi nici na kilka ostatnich pikotków. I tu widać przewagę szydełka nad drutami, bo po prostu skończyłam wraz z końcem nici i żadne niezamknięte oczko nie wisi. I na szczęście nie widać też, że czegoś brakuje.


W czasie sesji zdjęciowej kot był bardziej zajęty ptakami i muchami na balkonie, więc tylko takie zdjęcie.



Wzór: Sislove
Włóczka: 3-nitkowy kokonek bawełna/akryl, 1600m https://kokonki.pl/
Szydełko: 3mm

2 komentarze:

  1. Piękna chusta! Ja zaczęłam jej skróconą wersję. Oryginalną zrobiłam z dosyć pstrokatej włóczki i nie ma tego efektu, który widzę na Twoich zdjęciach (czyli efektu wow!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będę nieustannie trzymać się zdania, że bez względu na technikę ażury nie lubią dużej zmienności kolorów.

      Usuń

Dopuszczam możliwość komentowania anonimowego, ale miło mi będzie, jeśli wpiszesz jakikolwiek identyfikator. Jest łatwiej odpowiedać na taki komentarz, gdy wiem, do kogo się zwracam.