poniedziałek, 20 kwietnia 2020

wip

Jeszcze tylko wypełnić środek.

chusta Granny Cheyne’s Shetland Shawl zrobiona w połowie i z siedzącym na niej kotem

Ostatecznie chusta powinna wyglądać tak.
W lipcu (w lipcu! W! LIPCU!) wyglądała tak.

Z zupełnie innej beczki: linki powyżej wstawiłam w sposób niezgodny ze sztuką i zaleceniami dotyczącymi dostępności stron internetowych (zostałam ostatnio porządnie przeszkolona w tym temacie :) ). I mam pytanie: czy ktokolwiek czytający tego bloga korzysta z narzędzi ułatwiających dostęp. A jeśli tak, to z czym macie największy problem?


Zobaczcie, jak fajnie ludzie grają sobie w izolacji.



2 komentarze:

  1. ja też tak wklejam - a jak się powinno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie tekst, który jest linkiem powinien coś mówić, do czego jest linkowanie oraz powinno się unikać tak samo nazwanych linków.

      Usuń

Dopuszczam możliwość komentowania anonimowego, ale miło mi będzie, jeśli wpiszesz jakikolwiek identyfikator. Jest łatwiej odpowiedać na taki komentarz, gdy wiem, do kogo się zwracam.