piątek, 2 grudnia 2011

Spraw kilka

Dostaję od czasu do czasu pytania, czy wydziergam coś, oczywiście za pieniądze i żeby podać cenę. Problem jest taki, że nie robię nic na zamówienie. Gdybym chciała przeliczyć robotę na godziny, a te godziny choćby nawet po mojej zwykłej etatowej, nawet jeśli tylko budżetówkowej pensji, wyszłoby naprawdę drogo. A tanio nie chcę robić. Robię albo dla siebie, albo dla bliskich (niedługo zdjęcia dwóch prezentów świątecznych), albo dla nie-bliskich, ale gdy mam po temu ważny powód. Robię też na wymianę, w ten sposób zarobiłam 3 bardzo ładne torby i pudło na skarby dla dziecka.

Śniło mi się dziś, że Pimposhka oprowadzała mnie po Londynie. Pimposhko, masz ładne mieszkanie :)

Byłam dziś w małej, osiedlowej pasmanterii, nie mogłam dalej, bo dziecko chore i nie chciałam go po sklepach ciągać. Szpilki chciałam kupić. Nie kupiłam, bo nie było. Szpilek? W pasmanterii? W ogóle tam wszystkiego jest mało. Włóczki tylko polskie akryle i to w małym wyborze, wszystkiego innego też ledwo ledwo. Naprawdę jestem ciekawa, jak ten sklepik zarabia na siebie.

magdziallena pytała w jednym z komentarzy o lejącą włóczkę. Z mojego doświadczenia wynika, że musi być przede wszystkim naturalna, akryl często dodaje sztywności. Do tej pory najbardziej lejące, które miałam zawierały jedwab, alpakę lub wełnę merino. Albo były już zupełnie sztuczne, w całości z poliamidu lub wiskozy. Ale jeśli macie inne doświadczenia, to piszcie.

ulinkap, no to mam pewnie z Twoim mężem kilku wspólnych zajomych :)

nietylkoSZALenstwo, te podkładki nie były dla mnie

1 komentarz:

  1. haha usmiechnelam sie :))) Po Londynie moge oprowadzac , a mieszkanie moze i duze ale w oplakanym stanie (bo wynajete a wlascicielowi nie chce sie odmalowac scian po ilus tam lokatorach).

    A co do robienia, to zgadzam sie. Jakbym miala robic wg. wlasnego sumienia to musialabym brac tak drogo, ze malo kogo byloby na to stac (znaczy sie taniej mozna w sklepie). Zreszta mam wrazenie, ze jak ktos cos zamawia na drutach to wlasnie wydaje mu sie, ze powinno byc taniej niz w sklepie.

    OdpowiedzUsuń

Dopuszczam możliwość komentowania anonimowego, ale miło mi będzie, jeśli wpiszesz jakikolwiek identyfikator. Jest łatwiej odpowiedać na taki komentarz, gdy wiem, do kogo się zwracam.