wtorek, 23 marca 2021

Mandalove Garam Masala

 


Jest to moja pierwsza wykonana na szydełku chusta i oczywiście nie jest to byle jaka, prosta chusta, tylko skomplikowany, wyrafinowany wzór, w którym nic nie jest oczywiste i trzeba uważać w każdym kawałku każdego rzędu. No ale po co miałaby być nudno? :) 

Lubię wyzwania (Jak to? Ja nie dam rady?), nie tylko robótkowe i lubię, gdy uda mi się je zrobić. Zauważyłam też, że lepiej wychodzą, gdy są konkretne, najlepiej zamknięte w liczbach, np. robić codziennie min. 10000 kroków. Przy nauce języka nie zawsze taki konkret da się ustalić, ale może to być np. codziennie coś na YT, 100XP w Duolingo i apka z codziennym albo cogodzinnym słówkiem.

A jakie są wasze wyzwania?


cdn.

https://sishomemade.pl/cal/pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dopuszczam możliwość komentowania anonimowego, ale miło mi będzie, jeśli wpiszesz jakikolwiek identyfikator. Jest łatwiej odpowiedać na taki komentarz, gdy wiem, do kogo się zwracam.