czwartek, 5 sierpnia 2021

Sislove półokrągła

Kompletnie zapomniałam, że zrobiłam :) Z kilkumiesięcznym opóźnieniem pokazuję zatem półokrągła Sislove. Lubię ten wzór, bo oprócz niewątpliwej zalety, jakim jest jego darmowość ;), jak dla mnie ma idealną proporcję trudności i urody końcowego efektu. Nie jest trudny - może nie dla zupełnie początkujących, ale już takich nieco ogarniających szydełko. Wzór natomiast nie jest nudny, w każdym rzędzie coś się dzieje, ale nie mam wrażenia przeładowania.


Wersja trójkatna była kilka postów wcześniej.


Wzór: Sislove (bezpłatny)
Szydełko: CFI 2.0
Włóczka: kokonek bawełna/akryl 1500m

1 komentarz:

  1. Piękna chusta, wykonanie, wzór i kolory. Wszystko świetnie współgra 😋

    OdpowiedzUsuń

Dopuszczam możliwość komentowania anonimowego, ale miło mi będzie, jeśli wpiszesz jakikolwiek identyfikator. Jest łatwiej odpowiedać na taki komentarz, gdy wiem, do kogo się zwracam.