poniedziałek, 30 marca 2015

Irmina

Musze przyznać, że ten wzór mnie wykończył, zostałam przeczołgana i wyprano mi mózg. A wszystko to dlatego, że zachciało mi się porządnego przetestowania. Napisałam do odpowiedniej grupy na Ravelry, zgłosiło się 5 dziewczyn, 4 dotrwały do końca ;/. Ale to nic - napisała do mnie pani z Kanady, że jest profesjonalnym edytorem wzorów, pracowała dla wielu pism i jeśli chcę, to ona mi ten wzór sprawdzi. Tak po prostu, za darmo, tylko za to, że ten wzór będzie mogła sobie za darmo ściągnąć. Sprawdzi to mało powiedziane, kobieta porządnie go zaorała i prawie napisała od początku, przy okazji dając mi masę użytecznych uwag i wyprowadzając mnie nie raz z błędu. Ale warto było.
Z kolei po grupie testującej nauczyłam się, że jeśli masz coś zrobić w opisie, to zrób to porządnie. Wytkną każdy błąd, każde źle policzone oczka i nie to, że powiedzą, jak to naprawić. Poczekają cierpliwie, aż sama to zrobisz.
Trochę trwało, ale proszę, oto Irmina od dziś dostępna


8 komentarzy:

  1. Gratuluję! :)
    Wiem jaka to praca, zarówno od strony projektanta jak i testera.
    Tym bardziej brawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna chusta :-) Przepiękny wzór - gratuluję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto było, chusta jest piękna, z ciekawym wzorem :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na tak imponujący efekt, potwierdzam, że było warto włożyć cały ten trud :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Pisanie wzoru to ciężka przeprawa, super że Ci się trafiła taka miła osoba po drodze :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór Theli :-). I ładna nowa oprawa bloga. Pozdrawiam serdecznie - silvarerum :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje wzoru! odwagi, i tego przeczolgania przede wszystkim :o)
    ja jeszcze natknelam sie na watki, gdzie testerki okrutnie narzekaly na jakis malusienki blad i i pretensje wielkie czynily na lewo i prawo, jeszcze w szoku ze projektantka chciala wykorzystac ich zdjecia we wzorze, bo sama nie potrafila pstrykac i sie szczycily, ze w sumie same napisaly ten opis etc to calkowicie zniechecilo mnie sama do prosb na rav o testy ;( i masz szczescie do edytorki, choc zdarza sie, ze i te sprawdzane wzory zawieraja bledy, mam na mysli ogolnie, nie Twoj wzor, pozdrawiam :o)

    OdpowiedzUsuń

Dopuszczam możliwość komentowania anonimowego, ale miło mi będzie, jeśli wpiszesz jakikolwiek identyfikator. Jest łatwiej odpowiedać na taki komentarz, gdy wiem, do kogo się zwracam.