czwartek, 10 listopada 2011

Oceniam - Alpaca DROPS

Włóczka absolutnie rewelacyjna. 100% alpaka, w pełni naturalna, niektóre odcienie, oznaczone jako eco, to naturalne, nie barwione dodatkowo kolory alpaki. Dostępna w wielu kolorach, oprócz naturalnych beżów i brązów, również w bardziej agresywnych - różowych, żółtych, niebieskich i wielu innych. Jest dość cienka, 167 metrów w 50 gramach, na druty 3-3,5.
Mimo cienkości idealnie nadaje się na ciepłe wyroby. Dzianina jest dość zbita, ale miękka, jedwabista, lekko lejąca i ma ten piękny, szlachetny, alpakowy włosek. Bardzo dobrze robi jej namoczenie i wysuszenie na płasko, oczka się wyrównują, całość wygładza.



Cena średnia, 13,50-14 zł/50g (i spada, niech żyje konkurencja), ale że włóczka jest całkiem wydajna (na sweter zużyłam 7 motków, na sukienkę 9), to nie jest źle.



Moja ocena: 10/10. Czy jeszcze kupię? Zdecydowanie tak.

Edit, 11.11.11

Można ją kupić w e-dziewiarce, amiqsie, i-cordzie i motku, a pełna tabela kolorów jest na stronie Dropsa. Kupowałam na razie w e-dziewiarce, ale pozostałe sklepy są nieco tańsze. O i-cordzie słyszę po raz pierwszy, znalazłam info o nim na stronach Dropsa z listą sklepów.



M(aniek), nietylkoSZALenstwo, cOtopatchwork: dziękuję :)
oslun, wiem, że Rosjanki dużo dziergają, Chinki też, ale ta bariera językowa jest dla mnie nie do przejścia
Anonimowy (?), o blokowaniu może też kiedyś będzie

3 komentarze:

  1. wyglada pieknie na zdj, a gdzie ja Theli kupujesz w necie? skoro jest tez rozowa... mysle o dziecku w tym momencie nie o sobie :o) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale numer! Ja wlasnie zamowilam troche welny z Dropsa i miedzy innymi jeden motek tej wlasnie alpaki na probe. Mam ja jeszcze w motku ale juz sie z Toba zgadzam w calej rozciaglosci. Baby alpaca silk Dropsa tez jest swietna.

    OdpowiedzUsuń

Dopuszczam możliwość komentowania anonimowego, ale miło mi będzie, jeśli wpiszesz jakikolwiek identyfikator. Jest łatwiej odpowiedać na taki komentarz, gdy wiem, do kogo się zwracam.