środa, 16 listopada 2011

Komplet dla M

Dziś w roli głównej ocieplacz na szyję i czapka dla Maciusia. Ocieplacz, żeby sam sobie radził, bo z wiązaniem szalika to jeszcze nie bardzo.



Na każdą część poszło mniej niż motek Regii Design Line Jazz Color. Bardzo fajna włóczka, cienka, na druty 2,5-3, typowo skarpetkowa, 75% wełny superwash, producent pozwala nawet ją prasować. Wydaje się, że nie będzie gryźć. Jest skręcona tak, jak lubię, jak sznureczek, nie jest sprężysta i jest taka... hmm... sucha w dotyku. Kolory bardzo ładne, wyraźne, ale stonowane, idealnie do siebie dobrane przez Erikę Knight. Pierwszy raz słyszę to nazwisko, ale inne zestawy kolorów wybrał Kafe Fasset, a tego pana już kojarzę (projektuje też piękne tkaniny).
Moja ocena: 10/10 (naprawdę nie mam się do czego przyczepić).

Miś w kolejnej sesji. Nie będę przecież dziecku z ospą zdjęć robić.



justynaole, dziękuję, bloga odwiedziłam i pewnie nie raz jeszcze odwiedzę
Magotkowo, to w czym problem? druty w ręce i dziergaj :) włóczka jest gruba (i niedroga), robi się błyskawicznie, a wzór może być bardzo prosty, byle przy szyi był ściągacz
wszystkim dziękuję za pochwały ocieplacza.

9 komentarzy:

  1. Ale piękny komplecik, a kolory - moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiowi jest bardzo do twarzy!
    Życzę dużo zdrówka dla Maciusia i szybkiego powrotu do ... bladych twarzy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolorki i super wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cos cudownego a otulacz dla brzdaca to rewelacyjny pomysl.ja sie mecze z chustkami polarowymi. tragedia. a tu takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny! a kolory - faktycznie - piękne i takie "akurat" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ocieplacz przecudnej urody!!! Zachorowałam.. Nie wiem jeszcze jak, ale chcę taki wydziergać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super komplet, z misia profesjonalny model :)
    kolory cudne.

    OdpowiedzUsuń

Dopuszczam możliwość komentowania anonimowego, ale miło mi będzie, jeśli wpiszesz jakikolwiek identyfikator. Jest łatwiej odpowiedać na taki komentarz, gdy wiem, do kogo się zwracam.