czwartek, 6 listopada 2014

Iga

Długo to trwało, ale w końcu jest - spisany, przetestowany, wygładzony i opublikowany. Bardzo długo zastanawiałam się, czy wzór ma być płatny - wiąże się to z dużo większą odpowiedzialnością niż w przypadku wzorów darmowych, kupujący chce mieć w końcu produkt bez wad. W fazie testów dziewczyny najwięcej uwag miały do rękawów, w efekcie czego na sam koniec sama przedziergałam wszystkie rozmiary by być pewna, że jest dobrze. I chyba jest :)
Od dziś można mieć na własność swoją Igę




W testowaniu pomagały mi Iza z http://kropkinadi.blogspot.com/


Anna z http://anpar40.blogspot.com/


Bożena (znana jako mamiszcze)


i Małgosia


Specjalne podziękowania kieruję do Pimposhki za korektę i masę przydatnych uwag.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję :-) Wspaniały wzór i cudowne testerki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Bo już się bałam, że mi się mole do wełenki dobiorą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! I cieszę się, że mogłam pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny sweterek we wszystkich wersjach!

    OdpowiedzUsuń

Dopuszczam możliwość komentowania anonimowego, ale miło mi będzie, jeśli wpiszesz jakikolwiek identyfikator. Jest łatwiej odpowiedać na taki komentarz, gdy wiem, do kogo się zwracam.