piątek, 1 lutego 2013

Znów męski

Rodzice młodszego dziecka w rodzinie mają dobrze, bo mają całą masę ubranek po poprzednim dziecku (oraz kilku innych w rodzinie). Nie przeszkadza to w niczym, by matka mogła wydziergać kolejny sweter.

Wzór to Dropsowy Buttercup, 3 motki również Dropsowej Baby Merino. Kto miał tę włóczkę w rękach, to wie, kto nie miał - kupować i dziergać. Tak miła i delikatna, nic nie gryzie, idealna dla dzieci. Kolor jedynie słuszny.


Kaptur jest duży (a i tak zrobiłam mniejszy, niż we wzorze) i słabo trzyma się głowy. Chyba jednak lepiej będzie się prezentował na siedzącym dziecku.





22 komentarze:

  1. Fantastyczny i wprost uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny! A ja się właśnie na małe sweterki przerzucam :) Dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Małe sweterki są fajne, bo się szybko robi i mało włóczki zużywa.

      Usuń
  3. och! no cudo wprost!
    i na cudnym modelu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Model cudo, ale modelem to on nie będzie ;) Bardzo szybko mu się znudziło, a i te zdjęcia ze smoczkiem, bo inaczej w ogóle by nie wyszło.

      Usuń
  4. sweterek bardzo mi sie podoba :)...lubie takie proste i eleganckie udziergi :)
    .."wkladka" przeurocza :)...no i to spojrzenie ;)...bedzie lamal serducha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Już łamie serducha, żebyś jeszcze uśmiech na żywo widziała :)

      Usuń
  5. Prześliczny! Cudowny wręcz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się zakochałam w kawalerze! Słodki!!!
    Sweter uroczy. Prawdziwie męski.

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! Jakiż ona cudowny i model, i sweterek :) Już chcę umieć takie sweterki robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Sama konstrukcja sweterka jest prosta, co prawda trzeba trochę pokombinować z rzędami skróconymi przy plisie, ale wszystko jest do przejścia.

      Usuń
  8. Genialne zdjęcia! Oj to była dobra decyzja aby kupić przyzwoity aparat. :) Sweterek oczywiście super, ujęły mnie guziki, no i mały Hugo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A żebyś wiedziała, ile zdjęć jest robionych oprócz tych tu pokazywanych :)
      Guziki najlepsze, jakie mogły być biorąc pod uwagę tylko jedną małą tak sobie zaopatrzoną pasmanterię.

      Usuń
  9. boooski sweterek, a maluch przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsza wersja tego sweterka jaką widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dopuszczam możliwość komentowania anonimowego, ale miło mi będzie, jeśli wpiszesz jakikolwiek identyfikator. Jest łatwiej odpowiedać na taki komentarz, gdy wiem, do kogo się zwracam.